Повернення та обмін

Якщо куплений у нас товар, Вам не підійшов з якихось причин - можете його повернути чи обміняти, виконавши такі умови:


Повернення або обмін товару належної якості:


(Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»)

пройшло не більше 14 днів з моменту отримання Вами товару;
якщо він не використовувався;
якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, бірки, ярлики;
Якщо вам не підійшов товар, він зможе знайти свого щасливого власника в іншому місці. Потурбуйтесь про його належний стан! Ми перевіряємо всі товари після повернення. Просимо забезпечити належну упаковку товару, щоб запобігти його пошкодженню під час пересилання.

Пересилання товару здійснюється "Новою поштою" за рахунок покупця.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

Повернення грошей за товар відбувається на наступний день, після отримання його нами у перевізника, якщо виконані всі вище описані пункти.


Повернення або обмін товару неналежної якості:

Стаття 8. Згідно Закону України “Про захист прав споживачів”.

Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості:

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

Якщо в результаті експертизи встановлено, що недоліки товару виникли з вини покупця, то він зобов’язаний відшкодувати витрати, пов’язані з проведенням експертизи. Усунення недоліків, які виникли внаслідок неправильної експлуатації, також проводиться за рахунок покупця.

Звертаємо вашу увагу на те, що при поверненні товару неналежної якості, витрати на пересилку товару з браком, Soccerlife оплачує за свій рахунок.

При виникненні претензій по купленому у нас товару, відправляйте інформацію з фото на soccerlife.ua@gmail.com, або безпосередньо менеджеру через якого здійснювалась покупка.

Всі претензії будуть розглянуті в найкоротші терміни. Рішення по заміні товару або повернення грошей - приймається без зволікання.

Обов'язково перевіряйте товар при отримання у перевізника, весь товар застрахований і при псуванні його при транспортуванні - перевізник зобов'язаний повернути Вам вартість.


Адреса для повернення товару:

Місто: Копичинці, Тернопільська обл.

відділення Нової Пошти №1

Одержувач: Круць Юрій Ігорович

Номер телефону: +380969344342

 Top

Заказать обратный звонок

Ваше имя:

Номер телефона:

Тема вопроса:

Введите числа с картинки: